asmiera bloggy: jauh lahh kau dari aku sayang !
 

jauh lahh kau dari aku sayang !

semenjak kau pergi dari hidupku, aku sudah mula belajar untuk berhenti mencintaimu. kerna ku tahu kau bukan lah jodohku. aku redha. dan aku harap, kau akan pergi dari hidup aku sampai bila bila. aku tak ingin melihat muka kau lagi sampai mati! aku langsung tak ingin! dengar saja nama kau, boleh buat aku badmood terus.
kenapa lah kau masih di sini? tak macam ex ex aku yang lain, terus blah dari sini. comform tak tengok muka diorang dah. semoga aku takan pernah terserempak dengan kau sampai bila bila. nak kata jumpa secara rancang, lagilah tak kan. haha..
kau taknak pergi dari sini? dua tahun lagi aku akan berhijrah. dan aku takkan pernah jumpa kau dahh. alhamdulillah. 
p/s : aku tak aman di sini selagi kau ada!

2 suka cakap cakap:

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.