asmiera bloggy: kalo ko nyesal kawan ngn aku, aku seribu kali nyesal kawan ngan ko !
 

kalo ko nyesal kawan ngn aku, aku seribu kali nyesal kawan ngan ko !

kau ke yg pernah jadi kawan aku dulu? saat ni, aku terasa ingin mencarut puas puas. tapi aku tak patut buat orang makin benci aku! arghhhhhh !
aku menangis bukan sebab sedih. aku juga tak ingin dipandang lemah! aku SEBAL! pergi mampos dengan kepura-puraan kau! hei kawan, aku benci kau! hanya ALLAH yang tao betapa aku benci kau. dan hanya ALLAH yang tao sape benar dan sape salah sebenarnya. ya TUHAN! aku doa, moga-moga kebenaran akan keluar!
aku tak ingin meminta simpati sesiapa! kutuklah, kutuklah sepuas hati kau. ajak reramai kutuk aku! aku bukan nak berlagak jadi baik pon. so cakaplah buruk pasal aku! biar lahh mereka nak cakap apa pun! aku tak mati dengan cakap cakap dorang tuh. hei bodoh, pegi mampos! nama kaw dah takde dalam kamus hidup aku!
-end-

No comments:

Post a Comment

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.