asmiera bloggy: tabahkan hatimu kawan ku !
 

tabahkan hatimu kawan ku !

terkejut aku dengar berita ni tadi. walau apapun terjadi, sabar lah okay? hanya tu jelah yang aku boleh katakan. ingat lagi tak perjanjian yang aku buat dulu, kau sebagai kakak angkat aku dan aku sebagai adik angkat kau? waktu tu kita kecik lagi dan selalu main masak masak. aku taktau lah kertas perjanjian yang kita dah tanda tangan tuh aku masih simpan lagi ke tak. yang penting, kenangan tuh sentiasa ada dalam ingatan aku.
ingat lagi tahun lepas? masa aku balik kampung, kita jumpa sekali sekala je. sebab kau tak selalu ada kat kampung. tahun ni pulak lagilah tak dapat jumpa kau sebab kau dah pinda dari kampung. tapi ahh! aku tetap nak jumpa kau. aku nak bagi semangat kat kau. ALLAH tengah uji kau. Dia uji kau sebab dia sayang kau. percayalah.
kau kata nak pindah ke penang. aku suka sangat. tapi harap kau tak makin berubah kalau kat penang nanti. sebab kau kata kat kampung kau makin teruk. kat penang, ada kak nadia@kak ya. aku juga ada. sekali sekala kita akan bertemu. yang penting, siblings until forever! again, be strong okay!
kita bertiga akan menjadi adik beradik sampai mati!

No comments:

Post a Comment

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.