asmiera bloggy: mungkin ini last entry .
 

mungkin ini last entry .

haiya . banyak betul gambar yg nak kene edit dlu pastuh baru post kat blog . okay fine ! lepas nieh malaslahh gy photoshoot manyak gambaa dahh . ponat nak meng-EDIT nyer . kalo tak edit tak lawa pulak . bukannyer guna kamera mahal 3ribu tuh . tunggu duit jatuh dari langit baru beli . hehh

okay fine . lepas iny saya akan mensenyapkan (???) diri saya buad seketika . mungkin tuh yg anda sume tunggu tunggu kan ? ape anda kesah kan ? hahahh . blog mungkin akan deactive . fb akan jarang dibuka (kerna dah guna fb sms) . tambahan pula (bm kaw !) beberapa jam lagi saya akan menjejak kaki ke tahun yang ditunggu-tunggu , tahun saya spm ! orang lain takut dan taknak amik spm , saya tak sabar nak habiskan kertas soalan spm terakhir tuh cepat ! bukan kerana comfirm dapat straightA+ , tapi ingin cepat menyudahkan zaman sekolah .

setahun ja lagy , pastuh kaw takbole ejek aku budak sekola lagy wahai kawan ! hahahh . beberapa jam lagi saya akan menjadi setahun lebih tua daripada taun ini (???) . jerawat makin bertambah , muka makin berkedut , rambut makin beruban (???) menandakan saya semakin berusia dan matang (???) . bolehla ckid dpd tahun lepas .

okay selagi jerawat d muka ny tak hilang saia takbole tuka fashion diri ! cepat hilang lahh kaw ! heh azam tahun baru , ingin membuat koleksi jaket dan beg tangan . hee~

papai .


No comments:

Post a Comment

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.