asmiera bloggy: post entry ketika di kampung .
 

post entry ketika di kampung .

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh .
untuk hari ini , suda 2minggu lebih saya ada di kampung . dan isnin depan aku akan terbang balik ke semenanjung ! cukupla tuh walaupun 3minggu jeh kat sini . banyak kerja aku tertangguh(edit gambar , edit blog , buat photoshoot..hahahh) . minggu pertama , memang fun sebab ada family kazen yg paling rapat dgn aku . aku pn ade keluar dgn christy amanda dan kami ada buad photoshoot . walaupun gambar tak bape banyak , nanti aku update blog pasal photoshoot tuh .
cakap pasal photoshoot , sebelum berangkat ke kampung arituh kami pn ada buad photoshoot bersama dgn nurul eazzati a.k.a ejat . alhamdulillah dpt la kami ber4 (aku , pkah , dayah , ejat) dapat ambik gambar samasama . nanti jugak aku akan post blog pasal photoshoot nieh memandangkan gambar belum edit lagi . kalo tak edit , nanti nampak jelas+ketara plak jerawat aku . hahahh (^^)
ehh , cakap pasal jerawat(bnyk tol cakap aku , hee) . haa , cakap psl jerawat , pasti comfirm makcik pakcik aku kat sini terkejut beruk+kera tengok muka aku . ade jugak antara mereka yg ejek aku(huu , takpela , bende betul) . tapi ade jugak yg syor kan aku macam macam . haiya aku tukar lagi pencuci muka . hahahh takpe takpe , aku akan cuba+usaha sampai la muka aku ny bersih lagi macam dulu .
haa , ckunk ny pn aku nga tengok rancangan pakar kejelitaan pasal new york skin solution . muka perempuan tuh berjerawat lagi teruk dari aku (aku bersyukur muka tak seteruk tuh , huhhu) . lepas 2bulan dia pergi dapatkan rawatan tuh , muka dia terus LICIN dan CANTIK ! memang takboleh percaya langsung ! tapi tuhla kenyataannya . jeles aku , huhhu . takpe takpe , insyaALLAH kalo muka aku still lagi teruk dalam masa 5tahun akan datang ? aku akan cuba dapatkan rawatan NY skin solution tuh . tapi tapi tunggulah aku ada banyak duit nanti , hihhi !
tekan pd gambar untuk BESAR .
bubye ! (mak bising dahh) . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.