asmiera bloggy: jadual saya padat melebihi artis !
 

jadual saya padat melebihi artis !

dalam masa tiga minggu mula minggu lepas lagii saya dah mula busy . busy apa ? kali ni busy betul betul punya lahh . bukan busy online , or tido or apa apa jea lahh yg tkde faedah ( cehh blogger-emoticon.blogspot.com )

aktiviti sekolah untuk pelajar form5 banyak sangat . bengkel bijak kira , teknik belajar ( nasib baik dah batal minggu lepas :face71: ) , minggu kerjaya , kem pemantapan ilmu , dan lawatan ke kl . okay yg program lawatan ke kl tuh saya tk merungut blogger-emoticon.blogspot.com .

balik jea dari kl tuh , terus exam . ehh jap jap , gy kl 7meii . 5 meii pulak ade kuiz ekonomi asas peringkat daerah bersama dgn amira , syahril dan sulaiman dorami *HAHA man jgn marah , dah memang nama kau macam tuh . ehh silap silap , nama kau darami , aku jea yg suka panggil kau dorami sebab CUTE ! hik :face42: .

minggu ni last saya focus pada blog , and fb . lepas nieh , nak study pulak :face60: *okay doakan saya supaya dapat makbulkan kata kata saya niehh . sebab nya , dua minggu lepas saya ada kata macam ni jugak , tapi hajat tak kesampaian :face60: disebabkan godaan godaan dari blog nieh lahh ! sekarang kau dah edit blog , dah post blog , ape lagi alasan kau kali nii asmiera ? okay fullstop . kau dah tkde alasan dahh . kena kurangkan surf-ING dan online-ING .

mak punn dah bising bising jea sampai jadi perang dunia ketiga antara kami ! *okay tipu , saya sayang mak:face9: aiceceh , amik hati jea tuh . nak pergi kl kann , kena amik hati , dapat la duit belanja banyak banyak . HAHA blogger-emoticon.blogspot.com

okay . entry nii terlalu panjang *comfirm tkde yg baca . banyak lagi dalam kepala otak nii yg nak post , tapi malas nak tulis . saya hanya minat edit blog , tapi jarang post blog . HUAHUA :face49: ! kejam bukan ? hehh tak ? kbye .

No comments:

Post a Comment

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.