asmiera bloggy: saya rindu nak BER-blog-ING !
 

saya rindu nak BER-blog-ING !

assalamualaikum kumako .


lamo giloo tk update belog nieh . dah usang teramat usang dahh ! dengan menu bar nyer yg tk jadik lagii . haiyaa blogger-emoticon.blogspot.com ! asmiera asmiera , apa yg kau busy-kan sangat tuh ? nak kata busy study , pelajaran bak kata cikgu makin merosot blogger-emoticon.blogspot.com . huhhu , walaupun aku dah cukup bersyukur dahh blogger-emoticon.blogspot.com cikgu nak saya meningkat macam mana lagi ? kumako tkpe amira , kali ni aku kalah dengan kau . aku janji aku akan usaha lagi untuk percubaan nanti blogger-emoticon.blogspot.com !


jadi , buat masa ni , belog dan fb mmg jarang sentuh dah . keluar ? pon aku akan kurang kan , kott . tk janji , hihhi blogger-emoticon.blogspot.com . tapi yg takbole aku kurangkan , aku nak jugak download talking tom cat application . dah lama aku cari , tk jugak dapat dapat :face60: . sedih tahu tk , sedih tahu tk ! aku akan cari jugak sampai dapat . usaha , asmiera blogger-emoticon.blogspot.com ! tata , kumako .

1 suka cakap cakap:

  1. rindu gak nyh nk baca lagi dan lagi kekecohan c asmie, hehe =)

    ReplyDelete

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.