asmiera bloggy: Suatu Malam Kubur Berasap.
 

Suatu Malam Kubur Berasap.

Hai! Ini adalah entry kedua aku after kembali aktif berblogging. Dan aku masih lagi tulis rangka dulu before taip entry ney. HAHA! Memalukan betul, tapi, peduli ape aku :D betapa susah aku menulis semula after dah bertahun-tahun tak menulis. *baru seminggu lebih, propa jea lebih ;D and aku rasa tulisan adik bongsu aku yg berumur 6tahun tuh lagi lawa kot.




Yess, that's my little sister. Comel tak? Aww ♥ aku tahu aku lagi comel ^^ bhahaha ! kperasan. Emm, last aku menulis haritu bila last day aku exam SPM <8.12.2011> and now, saya LEPASAN SEKOLAH. <<--- see, capital letter segala lagi. Well, saya memang suka bikin anda semua jelous dan panas sebab kita tak sekolah dah. Hihi (kata-kata tadi ditujukan hanya kepada pelajar sekolah sahaja, boooo ;D) pada yg dah habis sekolah pulak, kita geng. HAHA. Bajet lak kau Asmiera, tak sampai dua minggu habis sekolah dah kecoh <<--- kata-II orang dengki hahahh ;D

Btw, pasal tajuk entry aku di atas, mestilah semua orang tahu itu tajuk filem kan? Okay, sebenarnya baru petang tadi aku pergi tengok cerita tuh sama member. Komen aku pasal cerita tuh? Emm, BOLEH LAH BOLEH LAH. Atleast takde lah boring sangat sampat aku tidur kan macam bila tengok Ombak Rindu. Alaa, actually aku tak pergi pun tengok cerita O.R tuh and tak berminat langsung nak pergi sebab aku ney gila cerita hantu jea. Balik kepada tajuk entry, 'hebat' cerita ney sampaikan aku tak kisah kalau terlepas tengok. Kalau cerita gila seram macam Al-Hijab walaupun taklah gila sangat seram tuh, nak pergi tandas pun aku sanggup tahan ;D ney tak, boleh keluar kejap beli popcorn lan, snap picture lah. Ney lah hasil syok sendiri aku petang tadi. Haha.


Haaa, jangan nak kutuk gambar aku kata menyampahlah, gediklah. Ni blog aku, biarlah aku nak syok sendiri jap. Mana ada blog lain yg nak letak gambar aku ney. Kau nak? Haha. Btw kan, aku tengok entry aku ney cam bosan jea. Tulisan ney, regular sangat. Boring. After aku view post aku ney & edit balik post ney(disebabkan ada kesalahan mengeja kekadang) HAHA. Korang jangan nak gelak. Aku tahu, korang pun camtuh jugak (view & edit balik post sbb ada salah eja, kan?) Kalau tak, takkan perfect semua. Tapi kalau korang tak buad kesalahan mengeja, wa tabik sama lu! Haha. Kesimpulannya, nanti aku nak ubah tulisan entry aku ney nak kasi gempak sikit. Haha gempak lah sangat.




No comments:

Post a Comment

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.