asmiera bloggy: Sketsa Seorang Doktor Dengan Pesakit
 

Sketsa Seorang Doktor Dengan Pesakit

Sketsa ini adalah rekaan tetapi berdasarkan kisah benar seorang gadis berumur 18 bernama Asmiera Emiena *siapa tuh? Alaa Asmiera Emiena yg sombong bajet cun perasan cantik tuh. Kahkah --"

Me : Doktor, agaknya saya ni boleh diselamatkan lagi tak?
Doktor : Apa sakit awak? *benci kalau ada doktor yg cakap macamni, baik takyah jadi doktor.
Me : Penyakit saya kronik sangat, doktor. Saya punya masalah tak boleh percayakan sesiapa even perempuan apatah lagi lelaki. Ada masalah dengan hati saya ke doktor?
*after checking*

Doktor : Ohh, saya nampak hati awak sangat dalam lukanya dan luka tu sangat serius. Tak boleh diselamatkan dah! Sebab luka tu dah lama, sejak awal tahun 2010 lagi. Nampaknya perkara yg membuatkan awak terluka sangat serius dan teruk, nampaknya awak akan begini selama-lamanya.
 Me : Maknanya, saya akan tetap dengan penyakit ni? Penyakit tak percayakan sesiapa? Tak boleh diubati dah?  *ayat skema.
 Doktor : Yes, betul.
 Me : Ohhh *heartless*


p/s : ingat kali ni nak buat entry takde gambar lagi, tapi nanti takut org tknk baca dah blog aku. kihkih nah amek kau aku tempek gambar candid konon. HAHA. suka aku buat muka serius kalini, rasa macam comel gila ! HAHA ! k.bai

1 suka cakap cakap:

  1. Hahahaha eleh Masih boleh ubati jangan dengar cakap doctor tu , dia tipuu :)))

    Wuuuuu Sepet sepet :D

    ReplyDelete

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.