asmiera bloggy: alkisaaahhh , ehh dia datang kembali !
 

alkisaaahhh , ehh dia datang kembali !

aku kembali lagi. blog ini aku rasa blog ini terasa teramat amat aku rasa ini blog terasa teramatlah usang! mula-II entry dah tak betul. keternampakkan kesangatan lah tiada idea untuk mengepos adoi! ya Tuhan, berilah aku idea! teramatlah desperate ney T.T siapa mahu blog aku ney? mahu? mahu? yahh, aku bagi free jea. puih dah malas nak post entry --" tapi edit blog aku rajinla, kihkih.

talk about editing blog, *speaking kau nyah! cakap pasal edit belog kann, ohmaiiiiii aku jelous ney jelous ney tengok belog orang lain yg semakin comel belaka! aku agak ketinggalan kan? T.T belog Nana Mashemeyllo dah berapa kali bertukar wajah. memang rajin kau dek edit belog. jangan lupa tahun ni SPM sudah. kahkahkah *aku memang suka mengejek budak SPM budak sekolah :P

tapi kan tapi kan, takde guna aku edit blog bagai kalau tak post hentry kann? T.T aku pulak malas post hentri kalau takde selit gambar. haku pulak malas selit gambar kalau gambar tuu membosankan belog tuu asik gambar kau jea Asmiera kann? puihh! ayahh, bila nak beli DSLR ney? akak nak yg harga RM3098 tuu Nikon D5100. tolonglah tolonglah belikan cepatttttt! selagi DSLR tuu belum beli hape pun tak boleh ni! *melampau.

okay okay, erm erm, ape lagi nak tulis nii? *korek korek idea. ohyaa! aku ney memang kuat pelupa yaa? haritu janji dengan kawan akan bawak buku dari rumah sebab dia ada nak bagi satu kertas and taknak kertas tuu renyuk bila sampai ke tangan aku dan kertas tuu akan diselitkan dalam buku. tapi lupa jugak bawak buku *puihh pelupa. and terpaksa pinjam buku dia kahkah tah bila nak jumpa dia balik nak bagi balik buku tuu.

cakap pasal pelupa, aku memang tak rajin nak ingat jalan walaupun sekarang dah ada lesen motor kan. jangan terkejut lah kan kalau aku sesat kat manjung ney. haha rumah member walau kali ketiga pergi pun masih tak ingat jugak jalan dia. puihh pelupa. janji aku kat Amirah Fadilah nak upload gambar aku masih kecik pun belum ditunaikan lagi. puih pelupa.

masa kerja dulu tengok jadual kerja, tengok berkali-II puwn masih tak ingat jugak. terpaksa lah salin kat kertas jadual tuu. puih pelupa. masa kerja dulu, masa amik order dekat customer aku terpaksa tanya berkali-II dan suruh dia ulang order sebab aku tak ingat apa yg dia order. puihh, punya teruk tahap pelupa aku kann sampai benda baru pun aku dah lupa.

kalau nak cerita pasal aku punya pelupa pisang berbuah kali kedua pun tak habis cerita lagi :D dah, aku malas taip entry pepanjang. sebab nanti aku jugak yg kena baca balik sebab nak check kesalahan mengeja. haha kantoi! dah dah, aku tao korang puwn same, kbai :P



No comments:

Post a Comment

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.