asmiera bloggy: Susah tak nak edit blog nii?
 

Susah tak nak edit blog nii?

Assalamualaikum. Hai, aku post entry lagi. Kebetulan mood nak post entry tengah ada kan. Nanti kalau takde mood dah, tunggu tahun depan lah aku post the next entry. Amboii, janganlah melampau sangat sampai tahun depan Asmiera. See the title, amboi bajetnya kau Asmiera. Macam dah master, dah pro sangat dalam edit-mengeditingting ney. Taklah, manada saya bajet sebab saya tak master lagi dalam coding-coding ney. Kalau saya master dah, tak perlu lah kan saya amik diploma dan ijazah azizah dah. HAHA. *loyar buruk pulak kau. Nah dush dush pelempang aku bagi.

Em okay balik kepada cerita tadi. Aku memang tak master dalam coding ney. Edit blog pun berdasarkan tutorial otai-otai blogger di luar sana. Yeay, tepuk tangan sikit kat diorang! Wuwuuuuuu ^^ *maaf saya terlebih excited pulak, sila lempang saya. Okay now dah waras lepas kena lempang. Serious, perkara pertama yg kita harus berdepan dengan bila edit blog ney kan, (ayat tah pape, BM failed!) kita harus berdepan dulu dengan kemalasan kita. Aku bukan nak cakap yg aku ney TAK pemalas. Ada masa-masanya aku juga pemalas, *serious aku memang pemalas dekat rumah, tak caya tanya mak. Eh jangan tanya! nanti kantoi pulak takde orang nak berbini kan aku T.T

Skin blog aku berubah lagi, dah kalini aku puas sgt sebab tak perlu guna coding Blogskin. Yes! Saya tak guna classic template, saya guna design yg simple gegila tuu. Masa edit tu kan, aku mengaku guna coding Blogskin lagi senang. Tapi, ahh! Senang tak senang susah tak susah, yg penting buat kerja haruslah sampai ke pangkal lengan! *err betul kea peribahasa tu? Maaflah, BM saya lah paling teruk antara semua dalam SPM T.T Okay back to story, keinginan aku ntk letak zoomer kat aku punya gambar dah menjadik. Tak caya? Tak caya cer try tekan gambar bawah ney.


Haa, dapat tak zoomkan gambar? cer try copy pulak gambar tu, tekan right-click kt gambar tu jea, lepastu copy. Dapat tak? Haha ^^ memang lepas nii aku tak ubah dah lah blog aku ney. *puiii, okay tak janji. Dulu pun cakap perkara sama, tapi edit jugak ubah jugak belog ney. Haha nak buat cemana dah memang hobi. Mentang-mentang dah tak kerja T.T *okay rindu sangat dekat Mcd* cettt, rindu dekat Mcd atau rindu dekat orang Mekdi tuu? Haha rindu semuaaaaaa T.T sokayyyy, ada masa boleh jenguk dia dorang kat sana kann. Haha

Mak, nanti nak sambung belajar dah (ubah topik). Tak dapatlah nak makan sedap-sedap, terpaksa ikat perut berjimat jimat hidup di negeri orang. Makin keding lah diri ini, hm :( Tetiba sembang pasal ni, keputusan UPU dah keluar ke Asmiera? Belum kan? So belum, kita enjoy dulu. Nak sengsara tu nanti nanti lah. Haha T.T Hope keputusan UPU kita sama tempat wahai kawan! Amboii tinggi nya harapan kau Asmiera. Kalau nak sama, pergi swasta jea lah! Ni lagi sorang, ape ingat aku anak orang kaya senang-senang nak pergi swasta? Memanglah PLKN, ehh salah. Memanglah PTPTN ada, tapi nanti nak membayar balik tuu yang sakit. Okbai,   tata ^^ (tetiba tukar topik, tetiba jugak bubye. HAHA)

4 suka cakap cakap:

  1. kete merah tuh cm kenal jerk....hahahahah...




    yg betul
    Tommy

    ReplyDelete
  2. kete merah tu cm kenal jerk.....

    ReplyDelete
  3. Hahaha wartawan tv3 hahaha best cerita ni haha :)

    Wuuu sepet sepet :))

    ReplyDelete
  4. Saya suka blog ni

    ReplyDelete

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.