asmiera bloggy: New Hentry for 2013 HAHA
 

New Hentry for 2013 HAHA

Hyeeeee lama gila tak post entri baru dekat blog 'Yaww' ni. Cecara nak post pun taktau button mana yang kena tekan. Cecara nak taip pun dah lupa sekarang ni. Err k itu tipu sangat. Kbai. Ehh aku pun taktahu bila last aku post hentri ni sebab aku tak letak date dekat entries aku. Hahaha k aku baru nampak kepentingan letak tarikh di situ nanti aku letak. HAHA. Nanti2 lah I edit blog ni lagiiiiiiiii. Final lagi seminggu ni woyy! Dan gua masih lagi planning nak jejimba weekend ni. Padahal first paper Rabu depan. Erkk sila lempang saya bagi saya sedar di alam yang nyata -.- kbai.

Cakap pasal edit blog, aku bersyukur blog aku still lagi macam dulu. Still lagi boleh berfungsi dengan elok. Yelaaa kan. Susah susah je aku edit dulu sampai korbankan masa tidur hidup dan mati ku kbai.  Ni nasib zoomer aku still lagi boleh berfungsi. Kalau tak percaya, ce tekan gambar kecil di bawah ni. Dia membesar tak?


K sebenarnya aku pun baru nak try. Cuak laa jugak kot kot kalau zoomer aku tak menjadik dah ke T.T penat aku edit dulu. Tapi lepas publish and preview ternyata zoomer aku still berkesan wuwuuuu! Dah tekan gambar dekat atas ni? Si gadis bertudung hijau, muat satu skrin lappy korang dengan aku punya muka jek kahkahkah. Credit to Camera360, jerawat jerawat aku tak kelihatan kbai.

Enough with zoomer. Kita beralih pula kepada sidebar. Acewahhh gaya kau ni macam takde assignment je kan Asmiera? Padahal assignment sedang menanti, Khamis ni nak kena present T.T bab bab present ni aku paling chuwakk. Ehh pasal sidebar tadi. Pun bersyukur jugak sidebar still berfungsi dengan elok. Yang menu bar yg boleh sliding sliding sebelah ni ---> haa ikut anak panah aku ni. Ce korang halakan mouse dekat menu-menu sebelah ni. Tapi jangan tekan, cuma halakan je. Menu bar ni macam sliding sliding. Aku suka main dgn bendalah ni kihkih kbai. Lepastu status yang bergerak gerak dekat bahagian sidebar belah atas tu still berfungsi.

Cuma yang takboleh berfungsi, fibox/shoutbox aku dah takboleh digunakan dah. Salah satu punca blog aku tak dapat di view sebelum ni tapi aku dah buang. Manakala wishlist ni wishlist lama. Sila tengok ---> salah satu wishlist saya adalah 'Dean's List on Semester 2' tapi tidak tertunai T.T hmmmm cewdih. Takde rejewki. Takpe aku redha. UHUK. Haaa nampak sangat itu wishlist lama punya padahal sekarang aku dah nak habis sem tiga dah pun. Lepastu lepastu kita dah ada lesen kereta. Hikhik cuma kereta sendiri belum dapat. Nanti aku update laa wishlist aku tuu. Sekarang busy achewahh busy tidur kbai.

Apa lagi eh? Haa gambar aku dekat sidebar pun takleh di view dah. Nanti aku tukar. Nampak sangat aku ni dah berkurun lamanya tak update hentry baru. Last entry waktu aku belum sambung belajar rasanya. Sebab ada perkataan 'nanti nak sambung belajar'. InshaAllah lepasni kalau aku rajin tahun 2015 pulak aku update. Kahkahkah. Dahlaa. Panjang pulak aku taip ni. Nak taip untuk assignment takde idea pulak kau nyah lempang jugak karangg. Hmmmm. Adalah orang tu kan suruh saya post entry baru, dia nak baca. Nah amik kau 6 perenggan aku bagi. Kbai.


3 suka cakap cakap:

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.