asmiera bloggy: Kisah di Pagi Raya Qurban
 

Kisah di Pagi Raya Qurban

Ehemmmmm kalau dilihatkan dekat tajuk, macam banyak je kisah aku di pagi raya ni. Padahal kan sama je macam pepagi lain. Cuma yg bezanya, wa bangun awal harini muahahaha nampak dah dekat situ semenjak menjak cuti semester ni asyik bangun lambat. Hihihi Ohya kengkawan semua saya nak ucap Selamat Hari Melantak Sedunia, Selamat Hari Menambah Berat Badan, Selamat Hari Menyebal bak kata Orang Sarawak dan seangkatan dengannya. Suka hati aku je kan nak tukar-tukar ucapan. Ehem yang sebetulnya Selamat Hari Raya Aidiladha 0:)

Pagi ni kan, penat je bangun awal mandi bersiap iron baju bermekap bagaii tapi tak keluar pun, baju raya pun tak pakai. K kk k. Takpe mak, akak memang suka sesaje bermekap dalam rumah ni. Aku cakap kat mak, 'Bermekap, tapi pakai baju tidur kahkah'. Perut aku pun dah penuh dengan Laksa Sarawak. Semangkuk besar aku cedok, hamekk kau. Memula ingatkan aku takboleh nak habiskan tau. Ai maklum laaaa I ni jenis yang makan sikit je orang nyaaaa kuikui :3 tengok tengok habis licin pulak tu. Dengan kuah kuah sekali aku hirup. Ehh, hirup ke sirup? Haha lantak lah, janji faham apa yg aku cuba nak sampaikan hahaha.

Sikit je pun nak cerita pasal pagi raya. Tapi 'sikit' kau tu hamekk sampai dua perenggan. Ehemm nak cerita ni. Iolls dah start cuti semester yuhuu. Rasa heaven gilaa dapat duduk rumah. Wishlist guwa sekali lagi berubah. Salah satu wish gua dah tercapai Alhamdulillah :') guwa dah dapat kereta baru daripada mak. Ehem jejaga. Lepasni Manjung hujan ke tak hujan ke, wa redah. Itu tidak lagi menjadi masalah muehehe. Ehhh jap sebelum wa lupa. Guwa nak share gambar dengan kengkawan Manjung wa dalam blog ni. Tiada kapsyen, nah tatap.







Gegambar atas ni location dia di rumah Mama Ita, our lovely ex teacher. The last picture was at Aeon Seri Manjung. Gegambar di bawah pulak, location di Marina Island.




Itu sahaja dari saya, Fify Natasya. Ehh silap, Asmiera laa hihi. kbai.

2 suka cakap cakap:

  1. Wah As , jeles aku tgok gamba korang . Bile la aku nak kuar camneh ngn korang an . Rinduuuu !! Huhu . Ehh , dah boleh bwk kete ? Bestnye , aku neh yg dah lame ad lesen pun smpai sekarang tak cekap2 lagi bwk kete lg . Haha kesian . K la nt kim salam la kat diorang ehh . Tggu aku ngn mera pulakk balik . Hee!:)
    #untung la dpt cuti kann .

    ReplyDelete
  2. Wahh jeles aku tgok gamba neh . Ntah bile la aku nak kuar camneh ngn korang an . Huhu . Cehh , dah bolrh bwk kete . Aku jugak yg tak cekap2 bwk kete . Dpt lesen dah lame dah . Hehe . K la kim salam diorang tauu . Rinduu korang sgt2!:). Tggu aku ng mera pulakk balik . Haha , ntah bile la kan .

    ReplyDelete

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.