asmiera bloggy: Say Hi to my new life
 

Say Hi to my new life

Assalamualaikum. It has been so long since my last post on this blog. Ada blog rupanya aku ni hahaha maaflah saya lupa pasal kewujudan awak wahai encik blog. Ehh kenapa encik pulak, cik lah. Comel kot blog aku ni, feminin gitter. Hahaha poyo gilaaa. Apa yg new life nya? Haha new lah. Dulu ada boyfriend, sekarang dah move on dan lebih bahagia. Hahaha dah lah banyak cakap pulak. Nak post gambar je nih sesambil tu promote instagram yg baru je dibuat raya haritu kihkih.
Haaa gambar di atas tu semasa berada di salah sebuah pantai di Sabak Bernam. Apa nama pantai pun entah aku dah lupa. Cehh sebenarnya taktahu. Hahaha

Gambar baju maroon tudung pink tu masa first day raya. Dress kuning shawl biru tu pulak raya ketiga rasanya if not mistaken lah. K next picture!
Dua gambar kecik tu bajet2 model je. Bajet bajet jelah yang mampu. Mana mampu jadi model sebenar. Kaku je depan ramai orang. Hahaha click on the pictures to enlarge the pictures okay. So akan nampak lah segala jerawat aku hahaha. Dekat insta takleh zoom en so tak nampak lah jerawat yang menapak di muka aku tu. Okay gambar yang agak macam kabur atas ni pulak gambar berpusing sebenarnya. Swirling konon. Swirling storm insideeeeeee ~ 
Ni classmates kita merangkap housemates juga. Diorang ni cantik2 belaka. Yang skirt maroon tu pinggang dia sangat ramping. Amik gambar dengan dia buat aku rasa gemuk padahal aku kurus je. Aichewah hahaha nama dia Azielah Aris. Yang tengah tu Dora nama dia. Dora Qurratuaini okay, bukan Dora the Explorer. Hahaha pelik pelik nama orang zaman sekarang ni. Ohya, both of them are not available. Biasala orang cantik mestilaa taken en. Aku je alone sekarang ni. Sad life hahaha okay last gambar utk malam ni, gambar paling gedik.
Sekian. Jumpa lagi nanti kalau ada gambar baru. Ehh nak promote insta ni. Hahaha meh singgah sini. Hahaha assalamualaikum!



No comments:

Post a Comment

suka ? comment lahh :)

Powered by Blogger.